1403-03-02 15:31
291
0
90106
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

«شهید رئیسی» سرباز ولایت بود

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: «شهید رئیسی» شبانه‌روز در خدمت مردم بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار سیدموسی حسینی عصر امروز در آئین گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید در آزادشهر اظهار کرد: مردم قدر خادمان خود را می‌دانند و این قدردانی ریشه‌دار است و اندیشه پاکی که در افراد شکل می‌گیرد باعث ارادت مردم می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: شهید رئیسی قرآن را در سازمان ملل را به دست می‌گیرد و اراده انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی را با نمایش تمثال سردار سلیمانی نشان می‌دهد و این اقدام از روی شجاعت برخواسته از ایمان این شهید بزرگوار است.

* شهید رئیسی شبانه‌روز در خدمت مردم بود

حسینی یادآور شد: شهید رئیسی شبانه‌روز در خدمت مردم بود، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند از همه دولت‌ها حمایت می‌کنیم و در پیامی از این دولت تمجید می‌کند و رئیس‌جمهور را فردی مردمی، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، خادم‌الرضا(ع) و برای ملت ایران خدمت‌گزار صمیمی و مخلص می‌داند.

وی افزود: به واسطه این خدمت‌گزاری امروز در اقصی‌نقاط کشور برای اینکه تلاش رئیس جمهور را ارج بنهند به جنب و جوش در آمده و امروز به واسطه آن اندیشه پاک و نگاه مخلصانه رئیس‌جمهور به شهید جمهور تبدیل شده است.

شهادت رئیسی امتحان الهی برای تثبیت و رشد انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: رئیسی می‌داند انقلاب اسلامی چه جایگاه والایی دارد و خود را سرباز ولایت می‌داند و لذا به مقام شهید جمهور رسیده و نامش جاودانه شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ایران عزیز و انقلاب اسلامی در طول تاریخ حوادث و اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است و نگاه دینی و ایمانی به این حوادث داریم و آن را همانطور که خدای متعال بیان کرده آزمایش می‌دانیم.

وی افزود: امتحان الهی برای تثبیت و رشد انقلاب اسلامی است و لذا شهادت شهید بهشتی و یارانش گرفته تا شهادت شهید رجایی و باهنر و ترورهای مختلف گرفته تا شهادت سردار سلیمانی و حتی رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی هر کدام برای توقف یک نظام کفایت می‌کرد ولی نوع نگاه به انقلاب اسلامی و دیدگاه اسلامی آن باعث نشده این اتفاقات رخنه‌ای در مسیر انقلاب به‌وجود بیاورد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.